Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
900 alumnes han sol·licitat cursar l'assignatura de religió islàmica
137
El procés d’escolarització del curs 21/22 ha finalitzat amb pla presentació de 13.662 sol·licituds de tots els nivells educatius. Han estat 2 manco que el curs passat. La majoria de sol·licituds, 8.985, corresponen a infants de 3 anys. Són 158 manco que l’any passat.
El 98,3 per cent de l’alumnat de 3 anys ha aconseguit plaça escolar al centre escollit en primera o segona opció. És un punt percentual per damunt del curs passat. El 93,5% ha aconseguit la plaça sol·licitada en primera opció.
Del total de sol·licituds, el 86,2% ha aconseguit plaça en el centre escollit en primera o segona opció.
Per Illes, a Mallorca s’han sol·licitat 7 mil places en general, 197 manco que l’any passat. A Eivissa 1.204, 42 més. A Menorca 704, les mateixes i a Formentera 77, 3 manco.
La conselleria ha informat que han rebut 9oo sol·licituds d’alumnes per cursar l’assignatura de religió islàmica.
En principi, per al curs pròxim es preveu la presencialitat a tots els nivells formatius, però es farà una revisió de la situació de la pandèmia per l’agost.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Té casa a Formentera però li han negat el permís perquè el vehicle amb el qual l'acompanyen no és seu
Per cada plaça que es convoca, només s'hi presenten dos aspirants