Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
El nucli de Maó es consolida com la primera opció de molts estrangers que volen una segona residència a l'illa
El centre de les ciutats es consolida com la primera opció de molts estrangers que volen convertir Menorca en el seu segon lloc de residència. Els francesos, sobretot, però també anglesos, americans o fins i tot asiàtics -a més dels nacionals- són els principals compradors de cases antigues situades al nucli històric de Maó amb l’objectiu de reformar-les. Fins a un punt que l’oferta, en aquests moments, és escassa.
Passejant pels carrers més cèntrics de Maó no és difícil topar-se amb diferents projectes de reha bilitació en marxa. De fet, segons els arquitectes, s’estan executant més reformes que mai.
Cada any entren a l’Ajuntament de Maó unes 190 sol·licituds de llicències de rehabilitació, de les quals se’n rebutgen més del 20 per cent. El termini per obtenir-les es manté entre els 8 i 9 mesos.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades