Segons el director general de Turisme, Pavier Pascuet, s'estudia la utilització d'aplicacions mòbils per informar de l'estat d'ocupació de les seves platges
Avui hem conegut més detalls de les mesures que prendrà l’Ajuntament de Calvià per garantir la seguretat a les 33 platges que gestiona. A la fase inicial, expliquen, hi haurà informadors turístics, que aniran identificats, i que recordaran als banyistes que s’ha de guardar en tot moment els 2 metres de distància amb qui no convivim.
També en algunes platges s’ha ampliat la distància entre els para-sols, que ara és de 4 metres, per permetre que la gent pugui moure amb tranquil·litat les gandules.
Ja a vorera de mar, els primers 10-15 metres quedaran nets de tovalloles i seran només per a aquells que passegen o, per exemple, per als nins que juguen a l’arena. A més valoren la utilització d’aplicacions mòbils per informar de l’estat d’ocupació de les seves platges.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici