Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Ciutats neerlandeses, incloses l'Hàia, Amsterdàm o Eindhoven, han estat l'epicentre d'importants aldarulls i enfrontaments entre la Policia i els manifestants
Més d’un centenar de persones han estat detingudes en les protestes que han tengut lloc a diverses ciutats dels Països Baixos, en contra de les noves restriccions imposades pel govern neerlandès per frenar la pandèmia.
Ciutats neerlandeses, incloses l’Hàia, Amsterdàm o Eindhoven, han estat l’epicentre d’importants aldarulls i enfrontaments entre la Policia i els manifestants que han sortit al carrer per mostrar el seu rebuig al toc de queda a les nou del vespre, en vigor des de fa dos dies.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors