Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
Han llegit un manifest, seguit d'un minut de silenci i una marxa a peu des de Sant Francesc fins a la Savina
Més d’un centenar de persones han participat en la concentració convocada aquesta tarda a Formentera per condemnar la captura de la Flotilla i els assassinats a Gaza.
A les 17 hores els participants s’han congregat a la plaça de la Constitució de Sant Francesc on han llegit un manifest al qual ha seguit un minut de silenci.
Posteriorment, han iniciat una marxa a peu cap a la Savina. A les pancartes que portaven els participants s’hi podien llegir lemes com: ‘Si cau Gaza, caiem tots’, ‘Palestina lliure’ o ‘La flotilla, lliure ja’.
Una concentració organitzada per l’associació ‘Formentera amb Palestina’ de forma coordinada amb accions similars d’arreu d’Europa.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
D'altra banda, la jutge pel cas de la mort de la nounada ja ha assenyalat per a dimarts que ve una vista amb ella en relació amb la seva situació processal