Amb el lema “Rafah et veiem” més d’un centenar de persones s’han concentrat avui diumenge al passeig de ses Figueretes, al municipi d’Eivissa, davant la mar Mediterrània per celebrar, han dit, la cultura palestina i denunciar el genocidi i la impunitat d’actuació de l’Estat d’Israel a Gaza.
Aquesta mobilització ha estat convocada a tot Europa i és la cinquena a l’àmbit estatal. Exigeixen la intervenció immediata de la comunitat internacional i dels governs àrabs als quals també acusen de ser còmplices d’aquest genocidi, segons ha explicat ChakirBouassel, membre de la Plataforma de Solidaritat amb el Poble Palestí.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa