Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Simebal recorda que només hi ha 2 oncòlegs dels 5 que hi hauria d'haver en plantilla a Can Misses
Tercer dia de mobilitzacions de pacients oncològics per reclamar més metges a l’illa d’Eivissa. Més de 120 persones s’han manifestat aquest divendres dematí des de l’Hospital Can Misses fins a la plaça d’Albert i Nieto de Vila. La plataforma Hoy por mí, mañana por ti denuncia que, tot i els anuncis de la Conselleria de Salut, la situació encara és igual de dolenta per als pacients de càncer de les Pitiüses.
Simebal recorda que només hi ha 2 oncòlegs dels 5 que hi hauria d’haver en plantilla a Can Misses, i que el “pedaç” que suposa que hi hagi tres metges viatjant des de Mallorca no és una solució per als afectats, molts dels quals se senten abandonats, com han explicat als micròfons d’IB3 Notícies.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat