Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Simebal recorda que només hi ha 2 oncòlegs dels 5 que hi hauria d'haver en plantilla a Can Misses
Tercer dia de mobilitzacions de pacients oncològics per reclamar més metges a l’illa d’Eivissa. Més de 120 persones s’han manifestat aquest divendres dematí des de l’Hospital Can Misses fins a la plaça d’Albert i Nieto de Vila. La plataforma Hoy por mí, mañana por ti denuncia que, tot i els anuncis de la Conselleria de Salut, la situació encara és igual de dolenta per als pacients de càncer de les Pitiüses.
Simebal recorda que només hi ha 2 oncòlegs dels 5 que hi hauria d’haver en plantilla a Can Misses, i que el “pedaç” que suposa que hi hagi tres metges viatjant des de Mallorca no és una solució per als afectats, molts dels quals se senten abandonats, com han explicat als micròfons d’IB3 Notícies.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat