Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

Avui, el segon dia, les voreres de la carretera esdevenen un parking improvisat per accedir al far
Segon dia de funcionament del bus que duu a Favàritx, però els turistes continuen deixant els cotxes aparcats a les voreres i, fins i tot, bloquejant alguns accessos al Camí de Cavalls. Diuen que els manca informació sobre com arribar-hi, tot i que hi ha un cartell informatiu a l’entrada.
Condueixen 11 quilòmetres i es troben amb el vigilant. Els explica que no hi poden entrar i els dona informació sobre els horaris de l’autobús. La majoria fa mitja volta, però d’altres s’hi arrisquen, deixen el cotxe a la vorera i hi entren a peu.
Tot i això, la Guàrdia Civil no ha fet cap ronda avui dematí, els conductors ja n’estan avisats: si els deixen mal aparcats, en tornar de l’excursió, poden trobar una multa al parabrisa de fins a 200 euros.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols