Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Només hi podran participar uns 6.000 marxaires i és important inscriure's prèviament
128
La 47 marxa des Güell a Lluc a Peu torna el proper dissabte dia 18 i ho fa amb places limitades. Només hi podran participar uns 6.000 marxaires. 3.000 persones podran sortir de la plaça des Güell a Palma altres des d’Inca i uns 200 participants des de cada poble de la ruta: Marratxí, Santa María, Lloseta, Consell y Binissalem.
Per participar-hi és important inscriure’s prèviament al seu web i en tot moment s’hauran de respectar les mesures sanitàries acordades entre el Govern i el grup Güell.
La sortida es fara esglaonada i s’haurà de mantenir el metre imig de distància. La mascartea serà obligatòria en els avituallaments, on els voluntàris repertiran la beguda i el menjar. ‘Demanam que els participants respectin les mesures que ens diu en Govern perquè sigui una marxa sana i segura’, ha explicat Francisco Bauzà, el presidente del Grup Güell.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte