El motiu de les manifestacions era demanar la dimissió del Govern de Pedro Sánchez
La “Caravana per Espanya i la seva llibertat”, convocada per Vox a tot l’Estat per demanar la dimissió del Govern de Pedro Sánchez, ha reunit unes 3.000 persones repartides en un milenar de vehicles a Palma. La marxa ha recorregut les avingudes, on cotxes, motos i alguna bicicleta, totes amb banderes d’Espanya, han col·lapsat els accessos al centre de la capital.
Segons Delegació de govern, a la concentració convocada per Vox a Menorca hi han participat 50 vehicles, mentre que a la ciutat d’Eivissa n’han estat 130, un terç dels quals eren motos. Ha partit del port de Vila i ha circulat per l’avinguda d’Isidor Macabich, una de les principals de la ciutat. La manifestació s’ha desenvolupat sense incidents exceptuant un inevitable embós de trànsit. Pel que fa a Formentera, només hi han participat dos vehicles i, per falta d’assistència, han desconvocat la protesta passats 15 minuts.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura