La respiració, frases d’autoprotecció i altres eines perquè els bombers puguin gestionar les emocions en situacions crítiques
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències

L'ajuntament calcula que les obres tendran un cost de 500.000 euros
Més d’una dotzena d’empreses s’han presentat al concurs de licitació de les obres per poder esbucar els 12 apartaments il·legals de Cala Llamp, a Andratx. Al 2013 una ordre judicial va ordenar demolir-los, però diversos recursos dels propietaris han paralitzat el procés. L’ajuntament calcula que les obres tendran un cost de 500.000 euros.
Si tot va bé, aquest dilluns dia 9 l’ajuntament donarà a conèixer el projecte guanyador i, segons les previsions, les obres podrien començar durant el primer trimestre de l’any que ve. Joan Manera és el batle d’Andratx.
Recordem que tot i que l’ordre judicial per enderrocar els apartaments es va dictar fa 7 anys, els immobles encara estan dempeus. No s’han esfondrat, en part, perquè alguns propietaris varen recórrer contra la decisió judicial. De fet, hi ha alguns veïnats que lamenten la situació dels propietaris. Altres celebren l’esbucament, ja que diuen que és una obra il·legal.
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat
L'home estaria implicat en un accident de trànsit en la rotonda del Fan cap a Mercapalma, a Palma, on ha mort un home de 31 anys