Presó provisional per al Vito
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Divendres que ve, dia 20, se'n celebrarà la final al Baluard de Sant Pere
El termini per presentar creacions a la tercera edició de l’Ibiza Slow Vídeo Festival restarà oberta fins 30 minuts abans que comenci el certamen. Per poder competir, però, els projectes han de complir certs requisits, com per exemple no ser anuncis o vídeos corporatius.
Natura, tradicions, patrimoni, cultura… se cerca experimentar i mostrar allò que representi l’essència d’Eivissa. Des de l’organització asseguren que el festival s’està consolidant, i que el nivell dels participants va en augment.
Com a novetat, enguany, tothom que vulgui podrà votar les propostes audiovisuals a través del perfil d’Instagram del certamen i de l’aplicació ‘Ibiza Viu’.
La final se celebrarà divendres que ve, dia 20 de setembre, al baluard de Sant Pere. A les 8 i mitja del vespre començaran les projeccions dels 10 millors treballs, i es coneixerà el vencedor que s’encarregarà de la realització de l’espot de la quarta edició.
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució