Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Divendres que ve, dia 20, se'n celebrarà la final al Baluard de Sant Pere
El termini per presentar creacions a la tercera edició de l’Ibiza Slow Vídeo Festival restarà oberta fins 30 minuts abans que comenci el certamen. Per poder competir, però, els projectes han de complir certs requisits, com per exemple no ser anuncis o vídeos corporatius.
Natura, tradicions, patrimoni, cultura… se cerca experimentar i mostrar allò que representi l’essència d’Eivissa. Des de l’organització asseguren que el festival s’està consolidant, i que el nivell dels participants va en augment.
Com a novetat, enguany, tothom que vulgui podrà votar les propostes audiovisuals a través del perfil d’Instagram del certamen i de l’aplicació ‘Ibiza Viu’.
La final se celebrarà divendres que ve, dia 20 de setembre, al baluard de Sant Pere. A les 8 i mitja del vespre començaran les projeccions dels 10 millors treballs, i es coneixerà el vencedor que s’encarregarà de la realització de l’espot de la quarta edició.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren