Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Miquel Oliver diu que la victòria és "agredolça" i estén la mà al PSIB-PSOE i a AIPC-SYS per pactar Govern
A Manacor, MÉS-Esquerra ha tornat a guanyar les eleccions. Per tercera vegada, la candidatura que encapçala Miquel Oliver ha estat la llista més votada. Ha obtingut 7 regidors, un més que els comicis anteriors. Això, li permetrà reeditar el pacte d’Esquerres amb el PSIB-PSOE.
Oliver ha dit que la victòria és agredolça a causa dels mals resultats que ha obtingut l’esquerra a la resta d’institucions. Amb tot, ha assenyalat que els resultats a Manacor són per estar “contents” i són conseqüència de la feina feta a peu de carrer. De cara al futur Govern municipal, s’ha mostrat disposat a tornar a pactar amb els socialistes i també estendrà la mà als independents de Porto Cristo i s’Illot, agrupats en la formació AIPC-SYS.
Mentre que Podem queda fora del consistori, la candidata socialista, Núria Hinojosa, ha mantengut els 4 regidors que tenia.
En el bloc de la dreta, per primera vegada Proposta per les Illes no obté representació al consistori manacorí. El PP, en canvi, augmenta els edils de 2 a 4, però continuarà a l’oposició. L’altre titular de la jornada és l’entrada de Vox al plenari de Manacor, que ha obtingut 2 regidors.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat