Ara va de bo, Ciutadella
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
La Catedral redueix la freqüència d'entrades a trenta minuts amb grups de 60 persones
El primer dilluns de maig (i fins a final d’octubre) han reobert per a les visites de les terrasses de la Catedral de Mallorca. Salvats els prop de 200 graons de l’escala de caragol de la torre del campanar que hi dóna accés, el públic pot tornar a gaudir d’un passeig per davall dels arcbotants, unes vistes sobre la ciutat de Palma i la badia incomparables i, per descomptat, l’oportunitat de veure tan a prop que gairebé és a tocar de la mà, una de les majors rosasses del gòtic, la de la Seu, de 11,95 metres de diàmetre, 1.200 vidres i 100 metres quadrats.
Gratuït els divendres
I tot això de manera gratuïta pels mallorquins els divendres, i amb un cost de cinc euros la resta de dies, en una visita sense guia que inclou la resta de la Catedral i el Museu d’Art Sacre. Pels forans, l’entrada costa 20 euros. L’horari d’entrada serà de dilluns a divendres, de 10 a 16.30h i els dissabtes, fins a les 13.30h. Es pot adquirir l’entrada tant a la pàgina web, com a taquilles de la Catedral. L’accés es realitzarà cada 30 minuts (fins ara era cada 60) i l’aforament és limitat a 60 persones per cada grup. La durada de la visita és de 45 minuts.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància