Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
El Consell de Capitalitat, que s'ha constituït avui, està integrat per Govern, Consell de l'illa i Ajuntament
El Consell de Capitalitat invertirà tres milions d’euros a la construcció d’una nova promoció d’habitatge públic que s’ubicarà on ara hi ha aparcaments de zona blava, davant de l’antic edifici dels jutjats d’Eivissa. L’Ajuntament cedirà el solar a l’IBAVI, que ha de redactar el projecte que s’endurà una part important dels sous que destinarà el Govern al municipi d’Eivissa.
Un altre dels projectes que s’inclourà és la millora del paviment de la E-10, el primer cinturó de ronda, on a més s’instal·laran parades de bus. Aquest projecte s’endurà gairebé un milió d’euros que aportarà el Consell d’Eivissa, que preveu que aquesta via s’acabi convertint en una avinguda.
El Govern també inclourà als pressupostos de 2020 una partida per a la instal•lació de nous punts de recàrrega de vehicles i de plaques fotovoltaiques a edificis públics.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre