Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
La festa va ser la nit d'aquest dimarts i segons testimonis, alguna gent llançava botelles buides a la mar i van buidar els tancs d'aigües fecals de dos velers dins la cala
Més imatges de velers de lloguer que es converteixen en discoteques sobre la mar. En aquest cas, dimarts per la nit es van reunir fins a 10 velers a la Cala Mondragó que van muntar una festa amb música fins a les 06h de la matinada. A les imatges, s’aprecia sobretot l’alt volum de l’ambient musical.
Segons testimonis que van enregistrar la festa, els navegants d’aquests velers eren turistes, algun dels quals llançaven botelles buides a la mar i almenys, dos d’aquests velers fondejats, van buidar els tancs d’aigües fecals dins la cala.
Davant aquesta situació, els mateixos testimonis van trucar a la Guàrdia Civil però, segons expliquen, no hi van acudir a la zona.
Aquestes imatges apareixen després del vídeo d’una festa a la platja des Carbó, a ses Salines, la nit de Sant Joan on s’hi va instal·lar una pantalla gegant per veure el futbol i on hi arribaven velers plens de turistes per continuar després la festa amb música.
En aquesta ocasió, els testimonis aliens a la festa també varen comunicar de la situació a l’112 i a la Policia Local de ses Salines i en tres ocasions a la Guàrdia Civil. Es van atendre les trucades però tampoc no van aparèixer a la platja per comprovar aquesta festa.
La Conselleria de Medi Ambient investiga les festes il·legals ocorregudes dimarts passat a Cala Mondragó i la nit de Sant Joan a la platja des Carbó, que en aquest darrer cas podria haver-hi també infracció de la Llei de costes.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros