Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
La festa va ser la nit d'aquest dimarts i segons testimonis, alguna gent llançava botelles buides a la mar i van buidar els tancs d'aigües fecals de dos velers dins la cala
Més imatges de velers de lloguer que es converteixen en discoteques sobre la mar. En aquest cas, dimarts per la nit es van reunir fins a 10 velers a la Cala Mondragó que van muntar una festa amb música fins a les 06h de la matinada. A les imatges, s’aprecia sobretot l’alt volum de l’ambient musical.
Segons testimonis que van enregistrar la festa, els navegants d’aquests velers eren turistes, algun dels quals llançaven botelles buides a la mar i almenys, dos d’aquests velers fondejats, van buidar els tancs d’aigües fecals dins la cala.
Davant aquesta situació, els mateixos testimonis van trucar a la Guàrdia Civil però, segons expliquen, no hi van acudir a la zona.
Aquestes imatges apareixen després del vídeo d’una festa a la platja des Carbó, a ses Salines, la nit de Sant Joan on s’hi va instal·lar una pantalla gegant per veure el futbol i on hi arribaven velers plens de turistes per continuar després la festa amb música.
En aquesta ocasió, els testimonis aliens a la festa també varen comunicar de la situació a l’112 i a la Policia Local de ses Salines i en tres ocasions a la Guàrdia Civil. Es van atendre les trucades però tampoc no van aparèixer a la platja per comprovar aquesta festa.
La Conselleria de Medi Ambient investiga les festes il·legals ocorregudes dimarts passat a Cala Mondragó i la nit de Sant Joan a la platja des Carbó, que en aquest darrer cas podria haver-hi també infracció de la Llei de costes.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun