Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Noguera assegura que no donaran el seu suport a la nova llei educativa si no en canvien el redactat
MÉS per Mallorca demana als socis de Govern més valentia en matèria lingüística. Així li ho ha transmès el nou líder de MÉS, Antoni Noguera, al conseller d’Educació Martí March. En declaracions a IB3, Noguera ha explicat que la formació ecosobiranista considera que el català ha de tenir un paper imprescindible com a llengua prioritària i habitual en l’educació. A finals de febrer es tornaran a reunir per mirar d’avançar cap a una posició de consens.
La nova executiva també vol que es torni a exigir el mateix nivell de català a tots els funcionaris, aprofitant que la justícia ha declarat nul el decret de català a la sanitat balear. Això sí, estarien diposats a plantejar excepcions en casos puntuals.
Noguera reconeix que la passada legislatura la formació va patir moments convulsos i que, ara, és el moment de ser més valents en matèria lingüística i mediambiental.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys