MÉS per Mallorca demana als socis de Govern més valentia en matèria lingüística. Així li ho ha transmès el nou líder de MÉS, Antoni Noguera, al conseller d’Educació Martí March. En declaracions a IB3, Noguera ha explicat que la formació ecosobiranista considera que el català ha de tenir un paper imprescindible com a llengua prioritària i habitual en l’educació. A finals de febrer es tornaran a reunir per mirar d’avançar cap a una posició de consens.
La nova executiva també vol que es torni a exigir el mateix nivell de català a tots els funcionaris, aprofitant que la justícia ha declarat nul el decret de català a la sanitat balear. Això sí, estarien diposats a plantejar excepcions en casos puntuals.
Noguera reconeix que la passada legislatura la formació va patir moments convulsos i que, ara, és el moment de ser més valents en matèria lingüística i mediambiental.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros