El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
A Inca, Ciutadella i Santa Eulària, han estat els darrers a fer-ho
Inca, aquest divendres vespre.
230Que és Nadal ja es respira arreu de l’arxipèlag. A poc a poc, tots els municipis en van encenent els llums amb esdeveniments multitudinaris, d’altres de més discrets, que umplen d’ambient els carrers. Aquest divendres en vàrem poder veure un bon grapat.
Inca ha donat el sus a les festes de Nadal amb l’encesa dels llums, amb un espectacle sorpresa en què Xanguito i Pau Franch, d’OR, entre d’altres, han interpretat conjuntament All you need is love. I a Alcúdia han fet el mateix a la Porta del Moll amb un espectacle que ha acabat amb xocolata calenta i ensaïmades.
A Ciutadella, han donat la benvinguda a les festes amb l’obertura del Mercat de Nadal a la plaça des Born. Hi ha la participació de vint expositors i una àmplia diversitat de productes propis de la temporada. També s’ha fet la tradicional encesa de llums, enguany amb l’acompanyament de l’espectacle itinerant Correllums.
Així mateix, han fet l’encesa de llums de Nadal a Santa Eulària. La batlessa ha fet els honors i a les sis de la tarda encenia la lluminària, que ha provocat una nevada sobre els membres de la Banda Juvenil, el Cor Infantil i els alumnes de l’Escola Municipal de Música. Així és com han donat el punt de partida a la programació de Nadal del municipi.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran