Barrumbada en pocs minuts a Eivissa i Mallorca
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Aquest divendres, els candidats ecosobiranistes al Govern, al Consell i a l'Ajuntament de Palma han presentat la campanya "Assumim els repte"
71
Liderar un nou govern progressista a l’Ajuntament de Palma, al Consell insular i al Govern. Amb aquest objectiu es presentarà MÉS per Mallorca a les pròximes eleccions autonòmiques i municipals.
Aquest divendres horabaixa, quan falta un any pels comicis, els 3 candidats ecosobiranistes a les tres institucions han presentat a Palma la campanya “Assumim el repte” i també han mostrat la seva nova imatge corporativa.
La formació, que ja ha començat a preparar la campanya electoral amb les agrupacions locals, remarca el seu compromís amb la defensa dels interessos col·lectius de la ciutadania i amb l’elaboració de polítiques eficients i innovadores.
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
El conductor, el qual compta amb diversos antecedents, va fugir després de l'accident, tot i que finalment es va lliurar diumenge davant la Policia Local