Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Aquest divendres, els candidats ecosobiranistes al Govern, al Consell i a l'Ajuntament de Palma han presentat la campanya "Assumim els repte"
Liderar un nou govern progressista a l’Ajuntament de Palma, al Consell insular i al Govern. Amb aquest objectiu es presentarà MÉS per Mallorca a les pròximes eleccions autonòmiques i municipals.
Aquest divendres horabaixa, quan falta un any pels comicis, els 3 candidats ecosobiranistes a les tres institucions han presentat a Palma la campanya “Assumim el repte” i també han mostrat la seva nova imatge corporativa.
La formació, que ja ha començat a preparar la campanya electoral amb les agrupacions locals, remarca el seu compromís amb la defensa dels interessos col·lectius de la ciutadania i amb l’elaboració de polítiques eficients i innovadores.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"