Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
La formació demana que el nou DAURA se sotmeti a avaluació ambiental estratègica
El diputat de MÉS per Mallorca, Josep Ferrà (Europapress)
245El portaveu adjunt de MÉS per Mallorca en el Parlament, Josep Ferrà, ha registrat aquest divendres una Proposició No de Llei (PNL) que busca un nou pronunciament del Parlament en contra de l’ampliació de l’aeroport de Son Sant Joan i de qualsevol actuació encaminada a un increment de la capacitat actual. MÉS ha explicat que la iniciativa reclama que els recursos econòmics no es destinin a ampliar sinó a millorar els aeroports ja existents, i sempre comptant amb el consens institucional.
De fet, la iniciativa demana que davant la imminent aprovació del nou DAURA, que ha de comptar amb l’acord de les institucions de les Illes, s’acceptin les al·legacions al mateix formulades pel Govern i s’informi les institucions sobre aquest tema abans de l’aprovació definitiva. De la mateixa manera, sol·licita que el nou DAURA se sotmeti a avaluació ambiental estratègica.
Ferrà ha presentat la iniciativa després que el Govern hagi suspès els projectes d’ampliació previstos per a l’aeroport del Prat per la falta de consens entre l’Executiu i la Generalitat.
A més, Ferrà ha aprofitat la presentació de la iniciativa per convidar la ciutadania a participar a la concentració en contra de l’ampliació prevista per a aquest mateix diumenge.
Deserta una licitació d’Aena necessària per ampliar la terminal de l’Aeroport de Palma
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L'advocada i presidenta del Lobby de Dones, Francisca Mas, adverteix del perill d'aquests acords de conformitat perquè eviten arribar al bessò del fet que és jutjar els acusats