Les obres del segon cinturó de Palma al Coll d’en Rabassa començaran a finals d’any
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
Els ecosobiranistes volen que les Balears siguin capdavanteres per fer el canvi de model energètic
MÉS per Mallorca assegura que el Govern espanyol no té en compte el compliment del protocol de Kioto sobre la reducció d’emissions de gasos i que mentre els països desenvolupats intensifiquen la implantació de plaques solars, l’Executiu central estableix un impost al sol i penalitza les renovables.
Els ecosobiranistes han anunciat aquest dissabte una campanya per aconseguir des de les institucions i a través d’iniciatives parlamentàries que les Balears siguin capdavanteres en la lluita contra el canvi climàtic i en fer via en el canvi de model energètic.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores