Tot a punt per a la Mallorca 312: a quines carreteres afectarà?
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
El càrrec dependrà del conseller d'Educació, el socialista Martí March
Agustina Vilaret en una imatge d'arxiu d'una intervenció seva al Parlament.
383Agustina Vilaret serà la secretària autonòmica d’Universitat, Recerca i Investigació. MÉS per Mallorca l’ha designada per aquest alt càrrec que dependrà del conseller d’Educació, el socialista Martí March.
Vilaret anava com a número 6 a les llistes de la coalició al Parlament, com a membre d’Esquerra Republicana. Actualment és regidora de l’Ajuntament de Bunyola. Aquest era el darrer càrrec gestionat per MÉS que faltava per nomenar.
L’altre secretari autonòmic d’aquesta legislatura és Jesús Jurado. El de Podem s’encarregarà de l’àrea de Memòria Democràtica i Bon Govern.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
Només el 38% dels alumnes han anat aquest divendres a classe. Asseguren que no aturaran fins que Miquel Rodán deixi l’escola