Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
El partit ecosoberanista es troba en pre-campanya electoral de cara a les generals del 10 de novembre
El reciclatge i les mesures per millorar el medi ambient són un punt estratègic amb vista a les pròximes eleccions generals per MÉS per Mallorca. El seu candidat al Congrés, Guillem Balboa, ha reclamat 5 actuacions bàsiques.
Balboa ha fet aquestes declaracions acompanyat de 2 membres del seu partit que han tengut i tenen responsabilitats medi ambientals: L’ex-conseller i actual senador autonòmic Vicenç Vidal, i l’actual conseller de Medi Ambient, Miquel Mir. Tots dos han remarcat la importància que ha tengut el seu partit, MÉS per Mallorca, per aplicar mesures mediambientals a les Balears.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
Fins allà es va desplaçar un agent de medi ambient per advertir-los
Els avisos grocs per tempesta s’han reactivat a les 10.00 h, mentre els serveis d’emergències continuen treballant per recuperar la normalitat