La formació vol que el debat arribi a cada municipi per demostrar que l'oposició a les obres és un clam generalitzat
Els batles i regidors de MÉS per Mallorca han participat a una nova jornada de reivindicació contra l’ampliació de l’aeroport de Palma. Han anunciat que mostraran la seva força municipal presentant a tots els consistoris una moció de rebuig a les intencions que té AENA amb el projecte de remodelació. Així mateix també en demanen la retirada, que es revisi el Pla Director i la cogestió de l’aeroport.
Els batles de Santa Maria, Manacor, Llubí o Deià han expressat la necessitat de dur a terme polítiques de decreixement ja que tenen les infraestructures bàsiques saturades.
El coordinador de la formació, Antoni Noguera ha dit que per a ells “és molt important que tots els ajuntaments mostrin el rebuig en aquesta ampliació de l’aeroport que és sinònim de més massificació, més contaminació i més cotxos. És per aquest motiu que consideram imprescindible que a Mallorca, a través dels ajuntaments, hi hagi un clam en contra d’aquest projecte”.
A més de la zona del Llevant, també els cerquen al Raiguer amb mitjans terrestres
Els agents han hagut de disparar trets quan fugien en botar-se un control