Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Miquel Mir serà el conseller de Medi Ambient i Miquel Ensenyat portaveu del grup parlamentari
L’assemblea de MÉS per Mallorca ha ratificat anit, amb 192 vots a favor, 44 en contra i 66 abstencions, que Fina Santiago sigui consellera d’Afers Socials i Esports, Miquel Mir conseller de Medi Ambient i Vicenç Vidal senador autonòmic. A més, Miquel Ensenyat serà el portaveu de MÉS per Mallorca al Parlament.
En un comunicat, MÉS per Mallorca ha informat del resultat final d’aquesta assemblea del partit econacionalista celebrada a Lloseta i que desbloqueja la formació del nou Govern, que serà presidit per la socialista Francina Armengol.
Molt probablement dimecres els nous consellers prendran possessió dels seus càrrecs en un acte que se celebrarà en el Consolat de Mar.
En la seva nota, MÉS per Mallorca destaca l'”experiència i capacitat de lideratge” de Santiago i la “joventut i sobrada experiència” de Mir, demostrada en la passada legislatura al capdavant de la Direcció General d’Espais Naturals i Biodiversitat.
De Vicenç Vidal, el partit subratlla la seva “sobrada capacitat en la gestió de temes transversals, des de mediambientals als d’autogovern o cultura”.
Finalment, Ensenyat, des del càrrec de portaveu del grup parlamentari, impulsarà els treballs legislatius.
El nou Govern del Pacte tindrà onze conselleries, set gestionades pel PSIB, dos per Podems i altres dos per MÉS per Mallorca. La Vicepresidència de l’Executiu recaurà en Podem.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç