Logo IB3N
X

Més per Mallorca reclama ajuts per la conciliació de la vida laboral i familiar

Demana també al Govern balear i al de l'Estat ordres clares pel que fa a l'escolarització dels infants de 0 a 3 anys

16/05/2020

Més per Mallorca reclama ajuts per la conciliació de la vida laboral i familiar

113

Més per Mallorca reclama al Govern balear i al de l’Estat ordres clares pel que fa a l’escolarització dels infants de 0 a 3 anys, que serà possible a partir de la fase 2 del desconfinament, prevista pel 25 de maig. La formació nacionalista afirma que les actuals directrius generen confusió.

També reclama que el Govern central adopti mesures, com ara permisos retribuïts o bonificacions a les empreses, per fer efectiva la conciliació de la vida laboral i familiar d’aquelles famílies en què els progenitors han de fer feina i que tenen els fills a casa que no poden anar a l’escola, perquè els centres romanen tancats.

 més info La Coapa: “Haurem de triar entre anar a treballar o quedar amb els nostres fills”  més info La FAPA demana que es tengui en compte la conciliació familiar en el Pla de desescalada d’Educació

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT