Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
El Consell Polític de la formació s'ha reunit aquest dijous a Calvià, per primera vegada després de la pandèmia ho han fet de manera presencial
123
Més per Mallorca reclama un nou estatus polític per a les Illes Balears, perquè siguin més sobiranes, per decidir un canvi de model econòmic, ecològic i social. El Consell Polític de la formació s’ha reunit aquest dijous de manera presencial a Calvià, i ha validat la ponència política que es debatrà a la cinquena assemblea general dels dies 26 i 27 de novembre.
El document posa de relleu les mancances d’actuació actuals de les institucions insulars en matèria de ports i aeroports, polítiques laborals, costes o concertació amb la Unió Europea. També proposa capgirar la situació amb més sobirania política i econòmica.
Durant el Consell Polític, que ha validat també la ponència d’organització, els dos candidats electes a encapçalar les llistes de MÉS al Parlament i el Consell han aprofitat per encoratjar la militància en vista a la V Assemblea com a punt de partida per a les properes eleccions autonòmiques i insulars.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte