Ampli dispositiu policial a l’hospital de Son Espases de Palma per una falsa alarma
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat

El Consell Polític de la formació s'ha reunit aquest dijous a Calvià, per primera vegada després de la pandèmia ho han fet de manera presencial
Més per Mallorca reclama un nou estatus polític per a les Illes Balears, perquè siguin més sobiranes, per decidir un canvi de model econòmic, ecològic i social. El Consell Polític de la formació s’ha reunit aquest dijous de manera presencial a Calvià, i ha validat la ponència política que es debatrà a la cinquena assemblea general dels dies 26 i 27 de novembre.
El document posa de relleu les mancances d’actuació actuals de les institucions insulars en matèria de ports i aeroports, polítiques laborals, costes o concertació amb la Unió Europea. També proposa capgirar la situació amb més sobirania política i econòmica.
Durant el Consell Polític, que ha validat també la ponència d’organització, els dos candidats electes a encapçalar les llistes de MÉS al Parlament i el Consell han aprofitat per encoratjar la militància en vista a la V Assemblea com a punt de partida per a les properes eleccions autonòmiques i insulars.
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023
La trentena de veïns desallotjats ja han pogut tornar a ca seva
Un home, que ha patit cremades greus i està en estat crític a l'UCI de Can Misses, serà traslladat a Madrid