El grup popular de cantaires de Maó Va Gros celebra enguany 15 anys
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer

La formació ecosobiranista s'empara en un defecte de forma
Més per Menorca ha presentat un escrit al Parlament, en què demana la impugnació del Decret Llei aprovat pel Govern per a la “reactivació econòmica”, després de la crisi generada per la Covid-19. La formació ecosobiranista s’empara en un defecte de forma, considerant que no és vàlid des del punt de vista jurídic, perquè l’Estatut d’Autonomia no permet modificar els pressupostos amb un decret, i per això demana al Parlament que no l’admeti a tràmit.
En cas que aquesta petició prosperi quedaria novament enlaire el futur dels ponts a doble nivell de la carretera general de Menorca. El decret donava cobertura legal i n’agilitzava l’esbucament. Una mesura que ha estat durament criticada pel PP de Menorca, qui considera un abús de poder aprofitar un decret per permetre tirar a terra les estructures mig construïdes des de fa 7 anys.
La líder dels populars, Misericòrdia Sugrañes, adverteix que l’esbucament dels dos ponts implica més perill per als conductors. A més, apunta, l’operació té un cost de com a mínim 840.000 euros, als quals cal sumar la inversió ja feta d’un milió i mig més. Els populars no descarten la via judicial en cas que el decret superi el tràmit parlamentari dia 2 de juny.
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
La del Budoka, cinc vegades campiona d'Espanya, participa en l'Europeu juvenil en pocs dies