Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Urgeix el Consell a impulsar convenis amb els ajuntaments per permetre que els agents puguin intervenir-hi
Més per Menorca demana que la Policia Local pugui actuar contra el lloguer turístic il·legal aquest mateix estiu. Recorda que queden 74 dies perquè comenci la temporada i urgeix el Consell a impulsar convenis amb els ajuntaments per permetre que els agents puguin intervenir quan sospitin que es pot tractar d’un lloguer il·legal.
El portaveu de Més, Josep Juaneda, explica que aquestes actuacions permetrien treure al mercat legal habitatges per als residents i lamenta la manca d’inspeccions existents. La proposta que la Policia Local pugui actuar sorgeix del mateix Consell, com a una mesura més per lluitar contra aquesta activitat il·legal.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca