Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
Els ecosobiranistes anuncien que gastaran '0 euros' en la campanya i que no hi ha temps de promocionar nous aspirants
100
Menorca no tindrà un candidat unitari al senat dels partits d’esquerra de cara a les pròximes eleccions. Més per Menorca es desmarca i rebutja unir-se a la proposta d’Esquerra de Menorca i Podem, en la qual no s’ha inclòs el PSOE . Avui acaba el termini per presentar coalicions i els ecosobiranistes consideren que no hi ha prou temps per trobar un candidat de consens. El diputat i portaveu, Josep Castells, explica que la campanya serà molt curta i no hi ha marge per donar a conèixer un nou aspirant. I menys si es plantegen una campanya ‘low cost’. Sosté que no gastaran un euro en una campanya que centren en denunciar l”estafa” que suposa la repetició electoral.
Més per Menorca va decidir en la darrera assemblea celebrada la setmana passada que Eduard Riudavets repetiria com a candidat a la càmera alta. El PSOE no forma part de la proposta. També repeteix candidata, Carme Garcia Querol.
Esquerra de Menorca i Podem sí que reeditaran el pacte estatal per anar plegats el pròxim 10-N. Encara no tenen aspirant a l’acte de senador. El diputat i coordinador general d’Esquerra de Menorca, Pablo Jiménez, declara a IB3 que un candidat unitari és la única manera d’aconseguir representant a Madrid, per això esperaran fins al darrer moment a Més per Menorca.
La recerca d’un candidat de consens fa temps que es negocia i hi ha contactes per analitzar diferents opcions. No obstant, fins ara les negociacions no han fructificat. On sí que ha trobat aval és en algunes agrupacions d’electors, que veuen amb bons ulls intentar aconseguir l’acta de senador per davant de PSOE i PP.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Creuen que podria procedir d'una embarcació amb persones migrants a bord
Es revisaran els protocols de cara a controlar l'aforament de la plaça Vella de Pollença, durant el Pi