Lamenta que el Govern hagi aprovat la norma sense consultar al Consell insular i s'afegeix així al rebuig de Més
Més per Menorca i Unides Podem lamenten que el decret de mesures urgents per fer front a la pandèmia elaborat pel Govern balear serveixi per acontentar el lobby hoteler. Els socis del PSOE al Consell Insular de Menorca avancen que són contraris a permetre l’ampliació de fins a un 15% dels establiments turístics sense llicència. Un percentatge que els socialistes semblen disposats a negociar, atès que son les administracions insulars qui poden regular la normativa.
El rebuig de Més s’afegeix al de l’altre soci de govern del PSOE al Consell de Menorca, Podem. Els socialistes defensen la mesura com una eina per reactivar la construcció i garantir la seguretat dels establiments turístics, però Podem no ho veu justificat. La formació morada recorda que l’única mesura consensuada entre els tres socis a Menorca per ser incorporada al decret va ser l’enderrocament dels ponts de la carretera general, però en cap cas li van consultar la possibilitat d’augmentar el volum dels hotels.
Els menorquinistes han impugnat el decret perquè el consideren contrari a l’Estatut, mentre que Unides Podem considera que inclou aspectes contraris a la Reserva de Biosfera com l’ajornament de la prohibició dels plàstics d’un sol ús.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici