Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Encara no tenen una decisió presa i prioritzen els comicis locals i autonòmics
77
En plana política, Més per Menorca veu amb bons ulls la proposta de fer un front democràtic i sobiranista de cara a les pròximes eleccions europees. Encara no tenen una decisió presa, que hauran de consensuar en el sí del partit.
La proposta llançada pel coordinador general de EH Bildu, Arnaldo Otegi, i recollida ahir pel president català, Joaquim Torra, aposta per la unió dels partits sobiranistes catalans, gallecs, bascs, i també valencians i balears per sumar esforços en els comicis europeus del pròxim mes de maig. L’objectiu és traslladar a Europa la situació de retrocés democràtic que es viu a Espanya i defensar el dret a l’autodeterminació dels pobles.
La formació menorquina, que estudia ara si adherir-se a la iniciativa, considera que seria positiu tenint en compte que han estat tribunals europeus els que han hagut de fer rectificar l’estat en sentències com les clàusules sòl i que en un futur hauran de pronunciar-se sobre l’impost de les hipoteques o el dret a la llibertat d’expressió.
Amb tot, Més per Menorca sosté que la seva prioritzat son les eleccions locals, insulars i autonòmiques.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre