Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

En aquest acte, hi han intervingut, entre d'altres, els periodistes Miquel Ramos i Enric Juliana
MÉS vol contrarestar els discursos de l’extrema dreta, diuen, en un ‘Cap de setmana antifeixista’ organitzat per la formació política a Palma.
En aquest acte, hi han intervingut, entre d’altres, els periodistes Miquel Ramos i Enric Juliana. El director adjunt de La Vanguardia no creu que la situació a Espanya i a Europa tengui relació amb l’auge dels totalitarismes als anys trenta del segle passat, però sí que alerta d’un revifament dels discursos més extrems.
Segons ha informat MÉS, aquest acte s’ha organitzat per lluitar contra els discursos d’odi i per la defensa dels drets humans.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat