Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ara mateix, sense aplicar la Llei de benestar animal, alguns ajuntaments ja destinen més de 8.000 euros anuals a aquesta àrea
Lloseta té 3 colònies controlades, però no arriben a tot el cens, ni de bon tros. Gasten al voltant de 8.000 euros anuals en subvencions a associacions que es cuiden dels moixos i en un conveni amb Baldea per fer esterilitzacions. La batlessa, Angelina Pérez, explica que els batles del Raiguer demanen assistència a les administracions supramunicipals: “necessitam finançament per complir amb la Llei de benestar animal”.
La norma, que és de rang estatal, obliga els ajuntaments a esterilitzar, censar i desparasitar les colònies de moixos dels seus municipis i això, per les entitats locals, és una despesa inassumible: “per això proposarem al Consell que financi els ajuntaments per tal de sufragar aquests costos”, exposa Jaume Alzamora, portaveu de Més al Consell.
La moció també serà presentada als Ajuntaments en els quals Més té representació.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis