El menor de 13 anys ferit per la coça d’un cavall, pendent de ser traslladat a Son Espases
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
Ferrà: "Lamentam l'existència de Vox i la seva presència a les institucions de les Illes"
Arran de les amenaces rebudes aquests dies per part d’alguns polítics, Vox denuncia estar sotmès a una campanya d’assetjament, mentides i calúmnies. Diu, a més, que el seu és el partit més amenaçat. El seu portaveu al Parlament de les Illes Balears, Jorge Campos, ha assegurat que l’any 2019, any d’eleccions, Vox va patir una mitjana d’una agressió al mes. “No tenim perquè seguir patint aquests atacs, els que inciten a la violència són ells”, ha dit.
A més, també ha advertit que si “després d’aquesta campanya ens ocorr qualque cosa, els responsables seran Més i Unides Podem i ho anirem a denunciar als jutjats”.
Això, també, després que Més per Mallorca hagi proposat, de nou, un cordó sanitari contra VOX, aquí a les Illes Balears. Una mesura que, d’igual manera, defensa Unides Podem.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta