L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Es reforçarà la seguretat als Jocs des Pla a canvi de reduir els efectius a la Vetlla des Be, els festers o Sant Joanet
Les festes de Sant Joan guanyaran enguany en seguretat encara que mobilitzin menys voluntaris i policies. L’operativa, que aquest dilluns vespre es va posar en comú entre tots els col·lectius que intervenen en l’organització, preveu contractar més efectius de seguretat privada per controlar els filtres d’accés perquè no facin falta tampoc tants voluntaris per obrir pas als Jocs des Pla. Si l’any passat en van fer falta una seixantena, enguany bastarà que siguin un mínim de 45. I és molt probable que deixin de lluir una camiseta fluorescent que els distingeixi. Pot bastar amb un braçalet que els faci reconeixibles. És la petició que han fet i que està estudiant el consistori.
Com que hi haurà més vigilants contractats, la Policia podrà donar també més suport als mateixos voluntaris i a Creu Roja, i podrà disposar de més agents as Pla per poder actuar amb urgència si es necessita. Ara bé, per tal de no generar tantes hores extra i intentar estalviar, el nombre de policies locals serà igual o lleugerament inferior al de l’any passat. Es notarà, sobretot, als actes de menys perill, com la Vetlla des Be, els festers o Sant Joanet.
La revisió del Pla Director de seguretat de les festes també preveu un dispositiu especial amb motiu del Primer Toc, ja que torna a coincidir, com al bienni passat, en un carrer ben estret, als voltants del palau de Can Sintas.
L’operativa de seguretat de les festes de Sant Joan mou poc més de 500 persones.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues