Els activistes de Futuro Vegetal, responsables de l'acció, consideren desproporcionada la quantitat
Leo Messi reclama 50.000 euros als activistes que vandalitzaren la seva mansió d’Eivissa a través d’una denúncia presentada per un treballador de la finca davant la Guàrdia Civil.
El futbolista argentí els acusa d’un delicte de danys i els reclama una forta compensació. Els activistes de Futuro Vegetal, responsables de l’acció, consideren desproporcionada la quantitat que els reclamen, perquè asseguren que varen fer servir pintura “al tremp” que marxa amb aigua.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Teresa Comellas, de l'IES Josep Maria Quadrado de Ciutadella, ha tret un 9,878 i ha rebut, en companyia d'altres 19 alumnes, un reconeixement per part del Govern
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius