Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Es plantegen augmentar les sancions i aplicar mesures cautelars als lloguers il·legals reincidents
El Consell d’Eivissa ha presentat la nova estructura de l’Oficina de Lluita contra l’Intrusisme del Consell Insular d’Evissa i la finestreta única digital a tot el sector turístic en la primera mesa contra l’Intrusisme.
La institució insular ha aconseguit reunir tot el sector turístic per lluitar contra l’intrusisme. Des del Govern, el director general de Turisme, Josep Aloy, ha dit que seguirà col·laborant amb aquesta lluita contundent amb sous i suport legislatiu.
A més s’han plantejat augmentar les sancions i implementar mesures cautelars quan sigui necessari, com el tall de subministrament en el cas de les festes il·legals o d’altres mesures en lloguers il·legals reincidents.
També han exposat el tema de la finestreta única digital en àmbit estatal que està en vigor des de gener i començarà a posar-se en funcionament el mes de juliol. En aquesta finestreta es recollirà el número del registre de la propietat tant dels lloguers turístics com dels normals de curta durada.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo