Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Salut ha repartit més de 130 aparells a totes les Balears
Cristina Luis és una dels 25 metges de família que avui fan formació pràctica d’ecografia clínica avançada amb un pacient real. Es tracta d’aprofundir en el maneig de l’ecògraf com a eina diagnòstica.
Salut ha repartit més de 130 ecògrafs als centres d’Atenció Primària de totes les Balears per aconseguir una atenció més precisa i ràpida al pacient i racionalitzar les cites amb els especialistes. Un 57% dels metges de Família i un 20% dels pediatres ja han rebut la formació que en un futur s’estendrà també a infermeria dels centres de Salut.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues