Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
La direcció general de Participació i Voluntariat reconeix la feina feta per les dues ONGs en l'ajuda dels més necessitats
Metges del Món i l’Associació de Voluntaris d’Eivissa han rebut els Premis Estepa Illes Balears 2020. La direcció general de Participació i Voluntariat reconeix d’aquesta manera la feina feta per les dues ONGs en l’ajuda dels més necessitats, en especial durant aquest any de pandèmia.
L’Associació de Voluntaris d’Eivissa té 700 socis i més de 350 membres actius, mentre que Metges del Món ha atès enguany 190 dones en situació de prostitució. L’any passat en varen atendre 280, però enguany no hi ha hagut gairebé turisme ni oci nocturn, tradicionalment relacionats amb la presència de la prostitució a l’illa.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor