Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Proposen recuperar per als vianants un carril d'algunes vies principals de Palma, durant els caps de setmana
El Col·legi Oficial de Metges de les Illes Balears (COMIB) i el Col·legi Oficial d’Arquitectes de les Illes Balears (COAIB) col·laboren des de fa mesos per enfortir el lligam de salut i arquitectura. Comencen amb una campanya informativa per informar de la importància d’estar ben orejat o il·luminat per al descans, el sistema immunitari o la salut mental, per exemple. A més, ja s’han reunit amb diverses institucions i expliquen que faran feina projecte per projecte per posar les persones en el centre. Accions que van “de l’habitatge unifamiliar fins a una arquitectura i una salut més global”, assegura el president del COMIB, Joan Recasens.
Una de les primeres propostes és recuperar per als vianants un carril d’una artèria principal de Palma durant els caps de setmana. “Amb doble finalitat, reduir les emissions de contaminants i promoure les passejades en família” destaca el degà del COAIB, Bernat Nadal.
Els promotors d’aquesta aliança també han parlat d’aconseguir que els concursos públics tenguin en compte l’aportació d’un metge, a més de l’equip d’arquitectura per dissenyar un espai.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada