Cort ja prepara l’ampliació de l’ORA
Comencen a instal·lar els més de 150 parquímetres nous
Es la tercera vegada que la ex-primera dama dels Estats Units visita l'illa
Fa un any, Michelle Obama visitava per sorpresa dels veïns de Caimari, el restaurant Ca na Toneta, acompanyada d’un gran dispositiu de seguretat. Aquí va poder tastar la gastronomia típica de Mallorca.
També va visitar un restaurant de Deià, que regenta la família Vicens. La dona de qui fou president dels Estats Units va passar uns dies acompanyada de les seves filles i del seu amic personal, l’exambaixador James Costos. Amb ell, que coneix l’illa des de fa anys, va poder descobrir els millors racons de la Serra de Tramuntana. A més, es va allotjar a una exclusiva finca d’Esporles, convidada per Costos.
Aquest viatge no era el primer de Michelle Obama a l’illa. Ja hi va venir el 2010, quan va passar una jornada amb la Família Reial. Ho feia sense el seu marit, que tampoc podrà venir enguany, ja que ha quedat als Estats Units per acudir a l’enterrament de John McCain.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Comencen a instal·lar els més de 150 parquímetres nous
La principal hipòtesi és una avaria en el tren d'aterratge