Hiper Centro comprarà part de la producció de llet que Agama deixà d’adquirir
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis
El sindicat UGT denuncia que l'empresa no respecta el conveni d'hosteleria i l'empresa ho desmenteix
Una cinquantena de persones s’han manifestat dimecres a les portes de tres hotels de la Platja de Palma per protestar contra les condicions laborals que els imposa la cadena alemanya ‘Allsun’.
El sindicat UGT denuncia que l’empresa no respecta el conveni d’hosteleria, que en molts casos se sobrepassen les jornades de 8 hores, i que no s’acompleixen els dos dies de descans. L’empresa assegura que segueix les condicions laborals marcades per llei.
La protesta ha començat a l’hotel Kontiki Platja, ha seguit al Riviera i ha finalitzat a l’hotel Pil·larí Platja. Als tres establiments fan feina prop de 200 persones.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis
Les educadores de 0-3 anys, però, estan convocades a mobilitzacions aquest dimarts
El sinistre s’ha produït a primera hora del matí al quilòmetre 1 de la carretera Ma-30, prop de Mercapalma