Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
S'han formalitzat més de 1300 sancions per venda ambulant
Les denúncies per venda ambulant han posat de manifest que alguns d’aquests venedors també trafiquen amb petites quantitats de droga. Normalment es tracta de marihuana, cocaïna o drogues sintètiques. Els mesos de juny i juliol, la Policia Local de Calvià i la Guàrdia Civil han detingut 48 venedors per un presumpte delicte contra la salut pública.
És part de l’operatiu muntat per l’aplicació de l’Ordenança de Foment de la Convivència. S’han interposat prop d’un miler de denúncies només el mes de juliol; més de la meitat, per venda ambulant, però també per activitats no autoritzades de massatge, per botellot, per consum o tinença de drogues, per orinar a espais públics i per anar despullats.
A la campanya d’estiu, la Policia Local de Calvià ha multat ja sis turistes per accions com aquesta.Una sèrie de problemàtiques provocades, en gran part, per l’excés d’alcohol.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació