Els conductors professionals podran accedir a la jubilació anticipada
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits

Coincidint amb el Dia dels Oceans estudiants del Pere Casasnovas han fet una jornada pràctica a la platja
Els alumnes de 6è de Primària de l’Escola Pere Casasnovas, de Ciutadella, han viscut un matí especial a la platja de Son Xoriguer amb la part més pràctica del programa “Aprendre a través del surfing”. Per començar el responsable de la iniciativa els ha ofert una xerrada de conscienciació sobre la importància de la mar com a font de vida i la necessitat de preservar-la. Tot seguit han fet una batuda per recollir fems de l’arena, per acabar dins l’aigua amb taules de pàdel surf. Una jornada per aprendre la veritable filosofia surfista.
L’edició d’enguany del programa arrencà fa un parell de mesos amb classes i activitats a set escoles de tres municipis de Menorca. Però és la part pràctica que duen a terme a les platges la que en fixa els conceptes.
“Aprendre a través del surfing”, que ha celebrat enguany la tercera edició, ha comptat amb la participació de fins a 4.500 escolars de mitja dotzena de comunitats autònomes.
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
El conductor del tractor ha resultat il·lès
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament