Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Apel·len a lluitar contra la xacra del masclisme amb educació, conscienciació i polítiques d'igualtat
Mig miler de persones s’han reunit a les set de l’horabaixa a la plaça del Parc de Vila per recordar Laura Luelmo. Convocada per col·lectius com l’Associació de Dones Progressistes o la CGT, la concentració ha mesclat emocions i ràbia per l’assassinat d’una altra dona.
Luelmo, d’altra banda, tenia família a Eivissa, on viu el seu oncle, i havia fet amistat amb persones de l’illa durant els seus estudis universitaris. Els parlaments de la concentració eivissenca han apel·lat a lluitar contra la xacra del masclisme amb educació, conscienciació i polítiques d’igualtat.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat