110 l/m² a Mortitx i 78 l/m² a Santanyí, els registres més destacats de les tempestes d’aquest dijous
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
Diumenge l'Atlètic Balears debuta a la Copa del Rei al camp de l'Arnedo de la Segona Federació
235
Miguelete és el jugador revelació de l’Atlètic Balears aquesta temporada. Tot i el mal inici de l’equip, el migcampista ha trobat el seu lloc dins la plantilla de Jordi Roger i ja suma 3 gols i 2 assistències. La seva actuació ha estat clau en la victòria davant el Numància per 4-1 que permet que l’equip surti de la zona de descens.
“L’objectiu no ha canviat. Volem estar a la part alta de la classificació, jugar els play-off i intentar ascendir a segona divisió. La intenció és lluitar per l’ascens”.”Ens feia falta confiar en nosaltres mateixos i que arribassin bons resultats per demostrar que estem fent una bona feina. Aquests resultats han començat a arribar i esperem que la dinàmica continuï”, ha explicat el jugador blanc-i-blau al programa Esports 3 d’IB3 Ràdio. “Més que pressió era un bloqueig de sentir que s’estaven fent les coses bé però es reflectia”, ha afegit.
Miguelete ha arribat aquest estiu a l’Atlètic Balears després de formar-se a les categories del Barça i jugar de juvenil al Betis. També ha passat pel vestidor de la Penya Esportiva i el Sanluqueño. “He vengut a aquest club perquè sé de tot el que és capaç, el projecte que té i el que som capaços d’aconseguir. És una etapa de maduresa i avui ja em sento millor jugador que fa dos mesos”.
Diumenge l’Atlètic Balears debuta a la Copa del Rei al camp de l’Arnedo de la Segona Federació: “Volem aconseguir una gesta com la de l’any passat. És una competició que uneix l’equip i l’afició. A més, volem seguir amb la bona dinàmica de resultats i això passa per fer un bon partit a la copa”.
Escolta aquí l’entrevista a IB3 Ràdio
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís