L'esdeveniment inicia una nova etapa amb una nova direcció i amb l'entrada de nous inversors internacionals
El porto-riqueny Mike Towers encapçalarà el cartell de la pròxima edició del Reggaeton Beach Festival, que se celebrarà al recinte de Son Fusteret els dies 18 i 19 de juliol.
El Festival inicia una nova etapa amb una nova direcció i amb l’entrada de nous inversors, amb la voluntat de fer créixer un esdeveniment que s’ha consolidat com el festival europeu més gran dedicat a la música urbana llatina.
La nova direcció confia no veure’s afectada pel conflicte de l’anterior propietat amb un grup de creditors. La nova etapa s’obre amb l’anunci que Mike Towers, un dels artistes més influents d’aquest estil musical, encapçalarà el cartell de la pròxima edició. El Reggaeton Beach Festival 2026 se celebrarà al recinte del Son Fusteret de Palma els dies 18 i 19 de juliol i aspira a tornar a congregar unes 20.000 persones.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda