El temporal colpeja Menorca amb ports tancats i embarcacions enfonsades
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
L'exporter sap què és guanyar el Barça a la Lliga
El Reial Mallorca afronta la recta final de la Lliga amb els 5 darrers partits de la temporada. El primer serà diumenge a les 21:00 al Camp Nou contra el FC Barcelona. L’exporter Miki Garro sap el que és deixar Xavi Hernández sense els 3 punts. Va ser el porter titular a la victòria per 1-2 en la temporada 2002-2003: “Va ser un dia d’aguantar bastant les primeres envestides i aprofitar les ocasions que varem tenir”, recorda el mallorquí.
Garro creu que “més o manco pot ser la situació que tengui el Mallorca” aquest diumenge. L’equip blaugrana es troba en una situació “que no va ni cap endavant ni cap endarrera i que el Mallorca sí que se l’està jugant”, explica l’exporter.
Una de les claus por ser, segons Miki Garro, estar encertats en atac, però també ser un mur infranquejable darrere: “Sergio Rico ha anat de menys a més”, opina. “El porter, que tendrà feina, segur, i la defensa s’han de sentir segurs des del començament i marcar diferències, sobretot als primers minuts”, explica l’exporter.
Respecte a les posicions de descens, el mallorquí creu que “fins a la darrera jornada hi haurà tocs, hi haurà molta tensió”. No obstant, l’exporter considera que el Mallorca parteix amb l’avantatge de que depèn d’ell.
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
El claustre de professors de l'IES Baltasar Porcel d'Andratx, d'on és la víctima, lamenta que no es tracta d'un cas aïllat sinó que forma part d'una dinàmica més àmplia que s'arrossega des de fa temps
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca