Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Miki Ortiz confirma que l'objectiu és tonar a lluitar per la LEB Or i renovar l'entrenador del primer equip
Tot i que fa pocs dies que va acabar la temporada per a l’Hestia Menorca, als despatxos de Bintalfa ja es perfila el futur. El club pretén que, dins del nou projecte, l’entrenador Javi Zamora en sigui una pedra angular, amb l’ascens a la LEB Or com a factor il·lusionant.
El club proposarà la renovació a elements com Drew Guebert, Menno Dijkstra, Víctor Moreno o Adri Méndez. Tot i que d’entrada no descarta cap jugador del darrer curs. El balanç econòmic, tot i que la crisi sanitària ha afectat els ingressos, ho permetrà.
L’objectiu de la LEB Or tornarà a estar en el punt de mira dels menorquins. Enguany el conjunt menorquí va quedar eliminat al play-off d’ascens contra el Zornotza basc.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús